Помилки в новому додатку, яких немає
Ми стикаємося з Вашими питаннями, ви говорите, що в нашому додатку або в роботі сервісу є помилки. Дійсно, ми постійно фіксуємо будь-які збої або незручності і відправляємо їх на доопрацювання.
Але є помилки, які не є помилками, а існують з кількох причин:
- Ви звикли до старого додатку і не можете знайти цього тут.
- Ви не розумієте нової логіки й функцій.
- Зроблено щось так, що для вас стало важко це знайти.
В матеріалах даної публікації, хочемо зупинитися тільки на помилках в роботі, які, по суті не є помилками.
Я не можу відкрити автомобіль, кнопка не працює
У новій логіці, перед тим, як пустити вас до автомобілю, система обов'язково перевірить вашу платоспроможність і заморозить певну суму на картці для перевірки, від 300 грн. до 1000 грн., але сума може бути вище в залежності від вашого статусу і ризиковості для нас.
Якщо суми на карті немає - ви не зможете відкрити автомобіль.
З мене списало суму в 500 грн., А потім ще 70 грн.
Перша сума списана як заморозка - вона заморожена банком, друга сума - сума вашої поїздки. Якщо на 23:59 годин поточної доби у вас немає боргу - 500 грн. будуть розморожені (крім випадків знаходження в активній поїздці о 23:59), якщо ваш баланс буде з мінусом, то від суми заморозки відніметься сума за послуги і ви будете допущені до сервісу.
Я перебуваю в автомобілі, але двигун не можу запустити
Якщо ви відкрили автомобіль, ви отримали час на огляд автомобіля і його оцінку всередині і зовні. Якщо ви готові їхати, робіть оцінку, додавайте фото і тисніть почати оренду - тепер автомобіль заведеться.
Я прогрівав автомобіль, але потім лічильник переключився на використання
Якщо ви перебуваєте в стадії прогріву і запустили двигун, при цьому опустили ручне гальмо та / або почали рух, система автоматично перемкне вас в використання.
Де мені вибрати тариф
Раніше ви вибирали тариф після бронювання, зараз одночасно з бронью ви вибираєте тариф. Тому робіть свайп по екрану вправо або вліво для вибору тарифу.
Я не можу завершити послугу, немає кнопки завершити
Якщо ви перебуваєте поза зоною завершення, то у вас є тільки послуга «очікування» або послуга «передача». Використовуйте їх в залежності від потреб.
Я не можу завершити поїздку, перебуваю в зоні завершення, у мене немає кнопки завершення
Зверніть увагу, кнопка завершення поїздки знаходиться вгорі і виконана у вигляді червоного знака STOP з білим хрестом посередині.
Мені не приходить sms, мій номер 091
На даний момент спостерігається проблема з доставкою первинних sms оператору 091, при цьому доставка sms відмінно проходить будь-яким іншим операторам навіть за кордон.
Мені не приходить sms, оператор інший
Перевірте настройки і блокування телефону. Дуже часто, блокуючи повідомлення і дзвінки від прихованих номерів, ви блокуєте й такі сервіси. SMS доставляється від альфа імені Getmancar.
Все гаразд, але sms не приходить все одно
Зверніться в клієнтську підтримку по телефону, можливо у вас не схвалений аккаунт.
Питання і відповіді виникають по мірі додавання вами запитів до нас.
Пишіть: info@getmancar.com.ua