GetmanCar

Getmanglobal, TOV

5 зірок

Цена в App Store: Бесплатно

GetmanCar

Getmanglobal, TOV

5 зірок

Цена в Play Market: Бесплатно

Блог. Публікації про сервіс Getmancar

Новини каршерінгу Getmancar

Чому каршерінг?

Відповідаючи на багато питань про каршерінг, які були задані нашими клієнтами, ми і я особисто прийшли до висновку, що пояснюємо весь час одне і те ж, тому вирішили детально написати статтю, в якій викласти всі плюси каршерінгу, його специфіку.

 

Що включено в каршерінг

Каршерінг різний, він може бути різним і включати різне, ми будемо говорити про +/- класичної моделі і ту що маємо ми.

У вартість включено:

  1. Страховка з франшизою або без - залежить від обраного тарифного пакету
  2. Паливо - тобто його оплачує компанія
  3. Мийка автомобіля - її оплачує компанія
  4. Резина по сезону
  5. Технічне обслуговування
  6. Муніципальне паркування 24/7
  7. Підтримка по телефону 24/7
  8. вартість сезонної зміни гуми
  9. податки

 

Про думки людей

 

Думка негативу

Каршерінг це повна невдача, незручність і взагалі для чого він потрібен? Дурість, яка дорожче ніж таксі або коштує ненабагато дешевше, але приносить головний біль - треба ж керувати автомобілем, франшиза і головний біль при події. Навіщо він потрібен в країні з дешевим таксі, евробляхами і маленькими заробітками.

 

Відгуки на думку негативу

Постараємося розбити всі негативні відгуки, але не факт, що для вас це аргументи.

Перш за все, відповідаючи на ці відгуки необхідно розуміти:

  1. Фінансовий стан опонента, тобто людини, яка говорить про негатив - багато хто з нас завезли евробляху, готові управляти 20-30 річним BMW, вважаючи за краще його новому Ланосу, аргументи - це BMW, а це таз ....... Колись Генрі Форд сказав одну зі своїх крилатих фраз:

    «Хороша машина - нова машина»

    Не можна не погодиться, але якщо цей вислів не зрозуміло, тоді звичайно 20 літній BMW.

  2. На жаль, в Україні, автомобіль часто залишається засобом розкоші, а не пересування. Заперечите? Тоді навіщо покупка безлічі дорогих автомобілів людям, які просто підкреслюють статус, але не мають достатніх доходів для утримання такого автомобіля? Погодьтеся, набагато крутіше їздити на Х5, який здорово пошарпали в салоні (це ж в салоні), ніж на новому скромному кіа.

    Заперечите про доходи? Ок. Виробники люксових автомобілів завжди дивляться на офіційний рівень доходу, як пам'ятаю ми завжди сміялися з цього і говорили, ну і що, що там дохід вище, порахуйте скільки Bently катається у нас, хоча офіційно СТО немає і не прагнуть тут мати представництво. Суть в тому, що європейці та інші, як ніхто, розуміють різницю між стабільними доходами і «понтами», які часто характерні для нерозвинених, бідних держав. Саме тому дивляться на офіційні доходи, а не на те, в чому ходять і на чому їздять і де замки купують. Чи буде мільярдер європейського походження кидати гроші на вітер? Прокурор, який живе одним днем ​​і отримав «відпускні» - буде.

  3. «У нас дешеве таксі, нафіг все треба» - вірно на 100%. Дешеве таксі це навіть супер. Я особисто вважаю це позитивом, а не негативом для жителів і гостей. Є кілька АЛЕ в цьому всьому, які добре було б розуміти кожному, в тому числі за рахунок чого воно дешеве:

    • З таксі не сплачуються або практично не платяться податки - не забуваємо, що податки це чистота на вулицях, сквери і парки, це пенсія вашим мамам, татам і бабусям, так, це й корупція і мерседеси чиновникам, але хто винен, адже чиновники виходять з народу ??? Чиновників не надсилають із зовні, чиновники - це ми. Вони крадуть, ми не платимо - такий формат суспільного договору.

    • Таксі перестало ліцензуватися, може це й на краще, але до безпеки руху та транспорту це вже не має ніякого відношення. Взагалі, я за спрощення, але тоді не питайте про безпеку.

    • Хто перевіряє таксистів? В якому стані вони перевозять вас? Може це теж не треба, це спрощення, але не варто і писати тоді про те, що хтось п'яний або заснув за кермом і .... Нікому не прийде в голову в Європі, керувати авто більше 6-8 годин, в Україні можна і 48 без сну.

    • Робоча сила в Україні коштує 0 грн. 00 копійок. Ми мало працюємо, нам здається, що ми працьовитіше за європейців, ...... .. Автомобіль в оренду коштує від 15 000 грн. (Говоримо про новий), автомобіль в кредит від 12 000 грн., Робота «водій з власним авто» - 12 000 грн. - беремо на роботу водія, машина в подарунок або навпаки?

    • ГБО, яке встановлено в автомобілі - зареєстровано воно чи ні? Яку небезпеку несе його невірна установка. У Грузії, наприклад при заправці автомобіля газом, обов'язкова умова - усі пасажири і водій залишають машину - неодноразові випадки займання були зареєстровані.

  4. Ціна дорожче ніж в таксі або ненабагато дешевше - єдиним аргументом, який багато приводять, є ціна. Чому мовляв я економлю тільки 30 грн. на поїздці або навіть витрачаю на 30 грн. дорожче? Природно, ціна залежить від потреби. Не думаю, що ви використовуєте таксі, якщо вам необхідно пройти 200 метрів, резонно подумати що і таксист покрутить пальцем біля скроні отримавши таке замовлення. Ви просто йдете пішки, якщо звичайно не має вантажу, фізичного болю або інших вагомих причин. Але можна взяти і таксі на 200 метрів, заплативши енну суму гривень за таку дурну поїздку і обурюватися що це дорого. Аргумент ціни завжди є першим там, де є низькі доходи. Розвинені країни і багатії теж вважають і ще як рахують гроші, але там виходять вперед інші питання: зручність, комфорт, безпека, екологія, швидкість і вже потім ціна. 

    Займаючись понад 12 років бізнесом оренди, і не тільки в Україні, можу сказати вам про одну особливість, яка характерна для нашого ринку і не характерна для ринків Європи, США і .... Зараз дам пораду для SEO, тих хто робить сайти і онлайн маркетологів. Коли ти робиш сайт, перше і головне що ти повинен зробити - сторінка ЦІН, ця сторінка завжди найбільш відвідувана після головної. У Європі що немає такої сторінки? В орендному бізнесі немає! Ціна видається за поїздку, період оренди, згідно прорахунку по параметрам заданим користувачем. В Україні, РФ ...., теж, але якщо користувач не бачить ціну у компанії А і ціну у компанії Б - це шалений конфлікт. Чому? Ментальність мислення така: тут 20 грн., тут 20,50 грн., Ок беру за 20 грн. Найголовніше, що користувач ніколи не читає що включено в 20 грн. і що включено в 20,50 грн. Після йдуть претензії про приховані платежі, обмані і ....... Хоча все написано, але хто ж читає далі ніж заповітні 20 грн.?

  5. «Екологія - це сміх» - дійсно так. Хіба вона нам важлива. Ми завозимо утиль авто, кидаємо сміття в лісі. Одного разу до мене приїхав знайомий, який займається постачанням доброї сантехніки в Україну з Європи. Об'їжджаючи з командою фабрики Італії, він поставив запитання в одному місці: «Скажіть чим ваша сантехніка краще китайської? Який аргумент ми можемо привести споживачеві, який купує дешеву сантехніку з Китаю». Італієць узяв паузу, а пізніше сказав, перший і найголовніший: «ми не використовуємо працю дітей». Група сміялася, а італієць нічого не зрозумів. Приклад просто говорить хто ми і як реагуємо на все.

  6. «Парковка? Не смішить мої шнурки ». Охоче ​​розумію, що ви часто не платите за парковку, можна просто послати подалі паркувальника, оточити евакуатор або .... і хто за неї платить. Але як би ми не хотіли, вона стає платною, автомобілі евакуюють. Ми за безкоштовний паркінг для всіх, але місцевий бюджет повинен наповнюватися.

 

Думка позитиву

Каршерінг це:

  1. Дешево - порівняй всі витрати, тільки все, читай далі і зрозумієш про що я
  2. Інноваційно-це нові технології по всьому світу, не тільки тут, всюди
  3. Екологічно - це реальний рецепт скорочення транспорту в мегаполісі
  4. Зручно - швидко, авто поруч, так повинно бути і так буде.

 

Розвинені ринки каршерінгу

Розвинені ринки каршерінгу - це великі мегаполіси або країни з високою прибутковістю, до них відносяться США, європейські країни. Що характерно на цих ринках.

  1. Тут повністю розвивається шерінгова економіка, молоде покоління відмовляється від власних авто на користь машин каршерінгу
  2. Виробники автомобілів масово створюють каршерінгові компанії, тому що в перспективі це основний ринок збуту своєї продукції
  3. Каршерінг перевага як транспорт, який дешевше таксі, власного автомобіля. Люди цінують не тільки вартість але і свій час.
  4. Каршерінг надає безкоштовне паркування, а парковка в таких мегаполісах дуже дорого коштує, крім того місць на парковці стає більше саме завдяки каршерінгу.
  5. Каршерінг це екологія - допомагаємо екології, коли використовуємо суспільне авто, а не кожен своє.

 

Ринки каршерінгу, які розвиваються

Тут дуже характерно, жорсткий підрахунок:

  1. Це дешевше тут і зараз ніж таксі або трамвай? Якщо ні - це не вигідно
  2. Не розглядаю каршерінг як транспорт, розглядаю як машину біля мого будинку - це і вірно і помилково
  3. Хочемо відразу все: машину біля будинку, ціну найдешевшу, без будь-якої відповідальності.

 

З ким змагається каршерінг, хто його конкурент

Каршерінг не змагається ні з ким, його конкурентами часто стають служби таксі і прокатні компанії, але у кожного напряму є свій плюс і свій мінус.

Ототожнювати і ставити дорівнює між каршерінгом, таксі, прокатом, власним автомобілем, все одно що порівняти смартфон і фотоапарат, задавши резонне питання, навіщо потрібен фотоапарат, якщо у мене в смартфоні камера вмонтована? Але переваги же є?

Тому каршерінг це і конкурент і водночас не конкурент ні одному виду транспорту, це альтернатива.

Каршерінг - альтернативний громадський транспорт

 

Немає відповідальності

Я б користувався сервісом, якби взагалі не було відповідальності.

Відмінний і правильне питання. Це незаперечнеа бажання будь-якої людини:

Робити все що хочу, але не відповідати за це

Хіба не чудово:

  1. Мати дітей і не нести відповідальності за них?
  2. Випивати при управлінні автомобілем і переносити проблеми на пішохода, який лізе тобі під колеса?
  3. Нічого не робити, але вимагати з держави, роботодавця ... ..?

 

Проста аналогія власного автомобіля

Якщо ви використовуєте власний автомобіль, ви несете відповідальність за його стан? Несете. Але тільки перед собою і власним гаманцем і іноді перед третіми особами, якщо ви їх зачепили.

Що ви робите щоб зменшити відповідальність на власному авто?

  1. Чи купуєте круту страховку - оплачуючи більше (тобто просто тариф вище), будь ласка таке є в каршерінгу.
  2. Не п'єте за кермом - не пийте у нас
  3. Обережніше пересуваєтеся - будьте обережні

 

У чому вигода братан?

Вигода каршерінгу в цілому в світі, в Україні вона так само є, але частково, докладніше розписуємо:

  1. каршерінг це додатковий вид транспорту - крім метро, ​​автобусів, трамвая, таксі, власних авто ви отримуєте ще один транспорт. Хочу їжджу, не хочу не їду. Новий вид транспорту це конкуренція для старого. Навіщо потрібні маршрутки, якщо є трамвай? Це була альтернатива яка повинна змусити владу рухатися швидше в розвитку громадського (збиткового сьогодні) транспорту і допомогла людям бути більш мобільними.

  2. Це заміна власного автомобіля. Заперечення: «та ладно, мій авто мені не замінити, у вас не ті марки ... ..»

    • У світі є каршерінг від люксових авто до самокатів

    • Є різні моделі руху від обмеженого простору, до загального

    Все буде, все тільки починається

  3. Це дешевше ніж твій автомобіль. Ні. Статистика говорить про те, що в середньому людина використовує машину лише 2 години на добу. Так це і є, поїздки на роботу, з роботи, пару поїздок ще в перебігу дня, звичайно якщо ви не водій таксі. Хтось із власників авто рахував свої витрати, враховуючи приховані ??? Витрати:

    1. Не приховані

      • Паливо

      • Обов'язкове страхування + КАСКО

      • Оплата паркування

      • Мийка автомобіля, полірування

      • Планове ТО на автомобілі

      • Непланові ТО на автомобілі

      • Комплекти гуми

      • Вартість зміни гуми, зберігання гуми

      • Нічна парковка або втрачений сон

      • Податки при постановці автомобіля на облік, при продажу автомобіля

    2. приховані

      • Уцінка автомобіля - перший рік 25-30%, другий рік 14-17%, далі 3-7% в рік

      • Час витрачений на проведення планового ТО, паливо для проїзду. Ціна очікування на станції або поїздки на транспорті.

      • Час, нерви, паливо при непланових поломках, що робити і куди бігти, як вирішити проблему?

      • Логістика по гумі, самі носимо, самі зі складу на склад і .... Стоїмо в черзі на перевзування

      • Нерви і час витрачені на виплату по страховці при події, заповнення документів в страховій, перевірка її надійності

      • Покладіть гроші за які ви купили автомобіль в банк під % і на них ви зможете оплатити каршерінг, при цьому гроші не знеціняться.

  4. Великий плюс для місцевої влади - розвантажуються дороги, бо навіщо мати власний автомобіль, просто сів і поїхав на будь-якій машині. Зменшення пробок, підвищення еко рівня в місті.

 

Що таке шерінгова економіка?

Шерінгова економіка йде семимильними кроками по світу. Вона є і в Україні і в інших країнах, і ви вже давно в ній берете участь, навіть якщо самі цього ще не зрозуміли. Шеритися - ділитися чимось. Шерінгова економіка, коли всі використовують чиєсь, компаній, друзів, оренду і ... ..

Де я беру участь в шерінгу?

  1. Сервіс бронювання житла по всьому світу і надання свого житла, наприклад AirBNB
  2. Карпулінг - підвеземо іншу людину або самі доїдемо - BlaBlaCar ....
  3. Поштові посилки і передачі - українці запустили сервіс передати посилку TravelPost
  4. Аналогія таксі - Uber

 

Все буде UBER

Задовго до появи Uber і його аналогів в Україні був диспут з декількома друзями, які говорили, що Uber всіх задавить, так само відбувалося в Європі і ...... Саме тому європейські країни ввели обмеження на використання цього сервісу, на догоду ліцензованим таксопаркам.

Заперечував.

В Україні це не так, в Україні будь-яка служба таксі Uber

Чому? Та тому, що тут немає таксопарків, на відміну від Європи, все на приватно-найманому принципі засновано вже найближчі 15 років. Тому конкурувати ні з ким, просто одна платформа витісняє іншу, а водії як були так і залишаються приватниками. В Європі це якраз був конфлікт інтересів компаній з автопарками, водіями і ... .. з такими сервісами, в Україні такого немає.

Чому тоді в Києві майже немає інших служб таксі? Про це пізніше, але це зовсім не європейська причина, там причина жадібність і недалекоглядність платформ.

 

Безпілотні авто

Наступний крок розвитку транспорту це безпілотні автомобілі. Резонне питання, що буде з водіями таксі? Їх просто звільнять?!

І так і ні.

Природньо, багато хто може залишитися без роботи, але будуть і машини з водієм. Чому?

 

Таксі з водієм

Драйвери піднімуться на новий щабель і будуть створювати цінності не водінням автомобіля, а скоріше компанією, обслуговуванням і ... ..

Якщо оцінювати тільки функціональність працездатність, то багато китайських смартфонів за 200 доларів будуть аналогічні iPhone за 1000 доларів, але при цьому попит на iPhone не падає і дуже багато, навіть ті, хто заробляє мало, купують їх.

Чому?

  1. Престиж
  2. Бренд
  3. Звичка

 

Саме тому не можна що-небудь визнати поганим або не практичним. Все пізнається по потребам і очікуванням споживача. Споживач завжди правий, але він не завжди приходить до розуміння тієї чи іншої речі відразу, іноді цьому слід вчити. В цьому і полягає завдання бренду і наша задача в тому числі.

 

Про суміжні ринки

Ми дуже не любимо говорити про РФ, але як би там не було, їх ринок близький нам в форматі розуміння і рівня розвитку. Ми писали не раз, у тому що ринок каршерінгу в РФ зростає найшвидше в світі. Скільки років ринок йшов до цього? Відповідь: 2-5 років.

Не робіть висновки передчасно, усвідомлюйте майбутнє вже сьогодні.

Шерінгова економіка йде по Україні і у всьому. Хто сумнівається, нехай запишіть зараз свої негативи і повернеться до цієї розмови через 5 років.

Скоро Україна буде локомотивом зростання каршерінгу в світі, це не за горами.

 

Користуйтеся каршерінгом, інвестуйте в каршерінг, приймайте участь в Р2Р програмах каршерінгу.

 

СЕО і засновник сервісу GetManCar

Тарас Гетманський

Архів