Огляд нашої роботи за 1 рік
Рівно 1 рік, як запустився GetManCar.
Задля цього ми підготували невеликий огляд того, що ми зробили за рік, а також невеликі плани, які будуть реалізовані в подальшому.
Що маємо, невеликі перемоги
- Кількість наших користувачів пересягнула рубіж в 15 000 людей. Звісно це дуже мало, але, ми вже зазначали, що найбільш динамічний ринок каршерінгу в світі (Москва), досяг відмітки в 58 000 користувачів тільки на 5 році існування послуги, а сьогодні це більше 1 000 000 користувачів.
- До Ravon додалися Fabia та Logan, в подальшому будемо додавати автомобілі.
- Ви збільшуєте тривалість поїздок та кількість, що нас радує. При цьому ваш середній чек за одну поїздку, знизився на 15-30% від початку нашої роботи. Саме так і повинно бути. Багато з вас знає який тариф обирати зручніше, як користуватися. За досвідом приходить вміння, які відображується на зменшенні вартості для вас через розуміння.
- По кількості поїздок ми переплюнули Лондон, тобто середній показник каршерінгу Лондона, а також за останні дати підібралися до підкорення міланської межі.
- Знизили цінник. Вартість хвилинної оренди була знижена на 30% з 6 до 4 грн за хвилину. Ви отримали 3-годинний тариф. Всі ці тарифні зміни були реакцією на ваші поїздки і потреби, ми бачили як ви рухаєтесь, яким чином зробити вигідніше і саме тому прийшли до таких результатів. Ми не знижували вартість просто так, ми чітко її відстежили.
- Коли паливо подорожчало, а треба сказати, що воно є дуже суттєвою витратою у нас, ми не пішли по шляху підняття вартості, хоча автоматично втратили 10% обороту за 1 місяць. При цьому ми не шокували жодного користувача. Ситуація нормалізувалася і паливо пішло вниз.
Помилки та навчання
При запуску та в процесі ми звісно допускали та допускаємо помилок, які виправляємо, які іноді болячі для нас та для наших користувачів:
- Ми запустили дуже широку зону завершення – звісно так зручніше користувачам, але це стало підставою для виведення автівок в непопулярні зони та недостатності їх для більшості користувачів.
- Наявність тільки годинного тарифу, у той час, як багатьом був потрібен більш довгий тариф, який фактично вирішив питання продовження тарифу.
Звісно була та є ще велика кількість помилок, які ми вирішуємо кожного дня аналізуючи дані, реагуючи на ваші зауваження, тощо. Але це нескінчений процес.
Що плануємо
- Сподіваємося, що ближче до літа, сезону ваших відпусток, в нас з’явиться особлива послуга для тривалих поїздок по Україні для наших користувачів (також без ключів і менеджерів). Це будуть машини класу С та D (королла, джета, кемрі, пассат і т.і). Ви зможете їх забирати зі станції та рушати на відпочинок з більшим комфортом.
- Приблизно за місяць, ви отримуєте новий додаток GetManCar, де вирішено багато функцій, про які розповідали, більш зручніші фото, зони, налаштування страховок, режими що дозволять залишати автомобіль поза зоною завершення.
- Збільшення варіантів по страховому покриттю, що дасть можливості зменшення вашої відповідальності при потраплянні в пригоду.
- Звісно, збільшення автопарку.
- Доробку додатку на предмет соціальності, коли він буде не тільки зручний для послуги, але й соціальний, та допоможе додати рекомендації.
- За кілька місяців буде один із кращих софтів для каршерінгу в світі, який може бути адаптований під потреби будь-якої компанії та держави.
Все це завдяки Вам. Дуже дякуємо.